BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 8 Julai 2011

Berat Hati :(

salam ..
hye smua ..
selamat malam..
dah seminggu pon  masuk sem baru nie..
sem yang ke 4..
tpi sem 4 nie aku rse lain sgt2 dri sem2 yg dlu ..
tak thu la napew..
dari mula daftr sampai la sekarang nie aty aku trlalu berat sgt2 dok kat Batu pahat nie..
mybe aty aku berat sgt2 sejak aku berjauhan gn ayah and ibu mse aku xdok melaka selama sebulan sbb nya aku keje at Kuala Lumpur..
balik Melaka pon sekejap aje ..
bukannya lama pon ..dalam 2 3 ary je ..
huhu ..
sekarang nie lak adik aku Myra lak dah tak ada umah ..
dah mula stdy at KPM Bandar Penawar .
lg la aku wsau sgt2 ..
yela sekarang nie cume tggl kat umah ayah , mak and adik 2 orng je iaitu eman and maizatul ..
tak ada sape yg nk jge n tgok2 kan ..
kalo ada Myra at umah 2 xda la aku wsau sgt ..
ley jge adik2, ayah and ibu ..
tpi skrg dah x ..
2 yg aty aku sentiasa berat aje ..
ble ada at Batu Pahat nie ..
aku asyik trpikir kat umah Melaka aje ..
mcm nak nangis aje..
nty dlm aty aku msti ckp ..
nk balik nak balik nak balik ..
huhuh !
:(

0 comments: