BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 13 Jun 2011

pengalaman yang menyedihkan ..

salam..
hye smua ..
hmm ..
aku xtwu nak ckp mcmne la ..
aku trlalu sdeyh sgt2..
mcm2 dugaan dtg dlm idup aku nie..
aku susah nk lupakan smua ape yg trjdi ..
hnya Allah sngje yang twu ape brlaku kat diri aku nie..
aku hnya insan yg kerdil aje..
setiap orang tidak sempurna pon ..
and ada salah silapnya stiap dlm idup nie..

aku xtwu dari mula mcmne nk crte kan ..
air mata aku sntiasa mngalir dari ptg xdi smpai skng ..
naik bngkak dah mata ku nie ..

hmm ..
aku dtg KL nie hnya tok cri rzki halal ..
tok tmbh wet blnja aku aje ..
bukannya dtg tok aniyai owg pon ..
ape la dosa aku smpai mcmne skli aku kne ..
xsngka tol aku jdi mcm nie ..
sdeyh xtrkira aku rsakan ..
bru smggu aku mula kje..
tut2 ..
ary nie aku dapat twu aku kne brhnti kje ..
menangis aku trus kat tmpat kje 2..
aku menangis depan mta ddy aku ..
sbb aku thn ble jdi mcm 2 ..
mse tmuduga kata nya boleh ..
nak amik pkerja part time ..
last2 jdi mcm nie ..
sepatutnya cakap la dari awal ..
xda la mcmnie jdi ..
smpai kne anaiyai mcm nie ..
dugaan2 ..

aku menangis x brhnti2 kat tmpat kje 2..
siap aku tnya gn pkwe aku ..
ape salah aku smpai jdi mcm nie .. 
xpe la ..
dugaan smua nie ..
tol bak kata ayah aku ..
belajar la pndai2 slgi kite mampu kak ..
dapat kan ape yg akk hajat slme nie ..
supaya akk snang di kemudian hari nty ..
akn aku pgg kata2 ayah aku itu ..
sgle ape yg dye ckp 2 smua nya tol ..

mcm2 pengalaman aku dpat dok kat KL nie..
mcm2 ragam ada ..
mmg aku xkn pnh lupakan smua 2 ..
ia akn ingat sntiasa di hati nie ..
moga2 tuhan akn blas dgn setimpal gn owg yang anaiyai aku nie ..
then aku xpnh pon wat jahat gn owg pon ..
malah aku baik aje gn owg ..
tpi mcm nie aku dpat ..
xpe ..
Allah sntiasa ada gn owg yg sabar and tabah hdpi sgle rintangnnya ..

0 comments: