BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 25 Mei 2011

H.A.T.I

salam..
hye smua ..
slamat malam ya ..
hmm ..
dari semalam and semalam nya ..
smpai ke hari nie ..
aku mcm nak nngis pon ada jgak ..
aku nie jenis cepat nangis ..
tpi just aku xtunjuk aje ..
Ya Allah ..
npew ngan aku nie ..
ape yang serabut kple otak aku nie ..
and ape yang aku sedang pikirkan ..
aku rasa nak menjerit aje ..
tapi aku xmampu sangat ..
sebab nya ..
ntah la ..


ble dpikirkan balik ape smua nie ..
aku xtahu nk ckap mcmne ..
aku nk nangis ..
tpi aku xmampu nk menitiskan air mata ..
macam2 dugaan aku dapat ..
mungkin salah aku kot ..
xpe lah ..
aku terima semua 2 ..
biarlah aku sendiri yang paham tentang diri aku nie ..
aku sendiri yang tahu mcmne diri aku nie ..
orang xkan paham ape yang aku alami semua ini ..
setiap kali aku jalan ke ..
mesti pikiran aku melayang aje ...

Ya Allah ..
kuatkan semangat hamba mu yang lemah nie ..
semoga hamba mu tabah mnghadapi segala rintangan idup ini ..
amin ... :(


0 comments: