BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 20 Disember 2010

.:Result .:

Hari nie merupakan result kuar ..
masing2 brdebar tggu result kuar..
ada yg llus ada yg xllus kan??
msti ada yg dpt dekan n x kan??
tpi ape2 xksh la aslkn kowg smua ada yg llus k..
hmm..tpi aku lain..
aku lom twu ag result aku mcmne ntah..
brdebar aku rse kan..
asyik dok pkirkan ttng result aje mcmne..
mne x nye..
result aku kne tahan kot..
mybe sbb mara lom byar yuran pngajian aku kat kolej..
ishh..
mnyusahkan aku aje la,,
kata da aktifkn akaun aku tpi lom byar2 ag wet yuran..
leceh tol la..
huh..!!
tpi xpe la nk wat mcmne kan..
sok aku akn try tpon phak kolej mcmne ttng result aku..
aku doakan sgt2 moga2 smuanye llus la..amin..
tkot sgt2 aku..
aku cme risau kan C++  aje la..
moga2 llus la..amin..
then aku ucapkan thniah tok kwn2 aku yg brjaya trutama Kak Eyza, Fiera ,Alia sbb kowg llus n dpt kputusan yg baik..syabas ok..!!
mak doakn smga kowg brjye ye..=))
kpd Kak Eyza slmat praktikal ye..
jge diri baek2 tw kak..
nti wndu sgt2 gn kak nti..
 i love u ..=))

2 comments:

C Zakura's berkata...

mekaseh mak! :)
hope mak dpt yg the best gak! <3!

Kaseh Sarah berkata...

oke abg syg..
thnx ye..=)